WYNIK: 2.968.392 zł w 8 dni. Tyle wygenerowali Uczestnicy warsztatów "8 dni" podczas ostatniego Black Friday. Właśnie trwa nabór do najnowszej edycji. Sprawdź, jaki REKORD SPRZEDAŻOWY wygeneruje Ci najnowszy schemat kampanii Pawła Danielewskiego, w najlepszym okresie sprzedażowym całego roku ...

Zapisz się teraz klikając ten link lub obejrzyj poniższe wideo, aby poznać więcej szczegółów:

Dziękuję Ci

Na wstępie dziękuję Ci za to, że zainteresowałeś się tym opisem, kliknąłeś i jesteś na tej stronie. Oznacza to, że jesteś osobą, która prawdopodobnie chciałaby szybko wygenerować konkretny wynik przez Internet.

Za chwilę udostępnię Ci rozwiązania, które prawidłowo wdrożone, już od pierwszego dnia, momentalnie generowały (i generują) dodatkowe dziesiątki, a nawet setki tysięcy złotych powodując przy tym lawinę zamówień i zleceń.

Jeśli to jest to, czego chcesz dla siebie, dla swojej firmy lub dla prowadzonych projektów – czytaj dalej, bo jesteś w idealnym miejscu, o idealnej porze. Zanim odbierzesz swój dostęp, chcę zacząć bardzo nietypowo.

Panie i Panowie, ZROBILIŚMY TO!

Plan był bardzo prosty. W listopadzie zaprosić jak najwięcej Uczestników, którzy w świetnym sprzedażowo czasie na rynku (czyli black friday) wykorzystają statystycznie najskuteczniejszą strategię marketingową (tzw. 4-dniową promocję), aby zaoferować swoje produkty i usługi. Cel był jeden: wygenerować maksymalny rekord sprzedażowy w maksymalnie 8 dni.

Wielu śmiało się z tego pomysłu. Mówiło, że to się nie uda, że nikt nic nie zarobi, ale kiedy pokazałem im wyniki. Nikt się już nie śmieje.

Efekt: 2.968.392 zł sprzedaży przez Internet wygenerowali na żywo uczestnicy tego programu mentoringowego, a ja mogę poszczycić się nowymi nagraniami wideo, dodanymi do mojej „Hall of fame”.

Jest to album, w którym od 2010 roku gromadzę historie sukcesu moich klientów, którzy opowiadają podczas wywiadów co dokładnie zrobili krok po kroku. Pełne wersje rozmów udostępniłem na końcu tej strony, tymczasem posłuchaj skrótu z ich wypowiedzi:

Tymczasem mam dla Ciebie niestety złą wiadomość. A dokładnie trzy złe wiadomości (i jedną dobrą).

Zacznijmy od złych.

1) Po pierwsze, jak się domyślasz „black friday” jest już za nami, kolejna akcja dopiero w listopadzie. Ten pociąg już Ci odjechał. Tym samym nie możesz zapisać się na „8 dni”. Przykro mi, ale to niemożliwe.

2) Co gorsza drugi pociąg, czyli grudniowe wyprzedaże świąteczne również odjechał. Również pozostaje czekać.

3) Trzecia zła wiadomość to fakt, że nie wszyscy Internauci, być może również tacy jak Ty w ogóle będą mogli zbliżyć się do takich wyników.

Dlaczego? Sprawdź, czy popełniasz
te 3 największe błędy

Analizując podczas konsultacji setki przeprowadzonych kampanii klientów zauważyłem, że są 3 główne przyczyny, błędy, które bezpośrednio wpływają na to, czy akcja promocyjna zakończy się porażką, czy sukcesem. Poznaj przyczynę nr 1 z 3, jest na poniższym zdjęciu.

Popatrz na poniższy zrzut ekranu wiadomości email od jednego z klientów poprzedniej edycji „8 dni”, który zrobiłem w moim  firmowym Gmailu i zapamiętaj kwotę 144.717,00 zł, bo za chwilę do niej wrócimy. Jak myślisz, co łączy tę wiadomość z kolejnymi? Domyślasz się już?

Jeśli chcesz powiększyć, kliknij zdjęcie. Wybacz „piękne” zakreślenie, to najbardziej idealne, jakie zrobiłem 🙂

Spójrz teraz na drugi zrzut ekranu. Ważna podpowiedź: Zauważ, że znowu pojawia się liczba 4 dni. Filipa z pewnością możesz kojarzyć. Działa w branży nieruchomości. Co zrobił Filip dowiesz się w dalszej części tej strony.

W ramach ostatniej części zagadki chciałbym, abyś obejrzał teraz, to krótkie wideo i postarał się odpowiedzieć w jednym zdaniu: Co łączy wszystkie osoby wypowiadające się? co jest wspólnym mianownikiem tego wideo oraz wszystkich powyższych zrzutów ekranowych?

Kliknij poniżej, aby uruchomić wideo:

Domyślasz się już co jest przyczyną NR 1?

Widziałeś wypowiedzi moich klientów, którzy wykorzystali tzw. 4 dniową promocję lub zaadoptowali jej formę do maksymalnej sprzedaży w możliwie najkrótszym czasie (np. do 8 dni). Mam takich nagrań i wypowiedzi ponad 300. Tylko zgłoszone mi wyniki od 2010 roku, kiedy udostępniłem tę metodę pierwszy raz swoim klientom przekraczają już ponad 40 mln zł spośród wszystkich 200 mln wygenerowanych klientom. Jest najskuteczniejsza strategia marketingowa, jaką znam w swojej ponad 20-letniej karierze.

Natomiast wspólnym mianownikiem tych wszystkich wyników jest fakt, że są to Klienci, którzy wykorzystali (i cyklicznie wykorzystują) MOJE ROZWIĄZANIA, METODY, STRATEGIE i NARZĘDZIA marketingowe, generując 6 i 7-cyfrowe rekordy sprzedażowe. Te same, które za chwilę Ci udostępnię.

Nie publikuję tych wyników, aby „chwalić się” bo nie uważam, aby było czym. Chcę pokazać Ci, że bez znaczenia, w jakiej branży działasz lub na jakim jesteś poziomie, jakie efekty już masz – jesteś w stanie generować znacznie większe wyniki wdrażając sprawdzone schematy i modele biznesowe w swoich projektach. Te wyniki to nie przypadek. To efekt powtarzalnego procesu, który zaaplikowałem bezpośrednio (lub dałem do zaaplikowania w formie know-how) swoim klientom. Jak? o tym za chwilę.

Oto pierwszy z trzech filarów

BŁĄD NR 1) Przyczyną nr 1 determinującą sukces lub porażkę to sprawdzona strategia marketingowa pasującej do Twojego biznesu. Wniosek jest bardzo prosty. Większość osób zgaduje jak sprzedać ich produkty i usługi.

Opiera się o intuicję i zakłada, że wystarczy tylko napisać post lub zrobić stronę w myśl zasady, że „dobry produkt lub usługa nie potrzebuje reklamy”.

Oglądają darmowe materiały na Youtube, które pokazują uniwersalne, stare metody mające rzekomo być dobre do każdego rodzaju produktów i usług, w każdej branży. Niestety one nie działają, bo jak wiadomo jak coś jest od wszystkiego to jest … do niczego.

Tymczasem stosuje nieświadomie tzw. „marketing nadziei”, czyli publikujesz propozycję i czekasz… czekasz.. masz nadzieję, że ktoś kupi. A tymczasem nie kupuje nikt (lub wyniki są baaardzo poniżej oczekiwań).

Rozwiązanie: Zamiast zgadywać, co działa i jak większość na „chybił-trafił” kopiować konkurencję, zastosuj sprawdzoną metodę, która na przykładzie setek kampanii daje przewidywalnie wysokie wyniki.

Czas, abyśmy przeszli do błędu 2 z 3. Wszystkie 3 filary-błędy łączą się ze sobą w logiczną całość, a połączone i uruchomione na rynku są prawdziwą bombą atomową dla rekordowych wyników. Przejdźmy zatem do ważnego pytania:

Jak myślisz, kiedy, w całym roku jest najlepsza sprzedaż?

Podpowiem Ci tymi wykresami i zdjęciami z Google Trends (narzędzie do monitorowania zainteresowania w Internecie).

Przykład Nr 1 – apogeum generowane w jeden dzień. Zauważ, że właśnie wchodzimy w ten szczyt (kliknij zdjęcie, aby powiększyć)

Oto drugi z trzech filarów

Tym samym znasz już 2 z 3 filarów, czyli odpowiedni czas. Z pewnością zgodzisz się ze mną, że najlepiej uruchamiać najskuteczniejszą strategię marketingową wtedy, kiedy popyt na rynku naturalnie jest największy. Takie połączenie daje wtedy fenomenalne efekty. 

Jak widzisz początek roku praktycznie zawsze jest „pewniakiem” sprzedażowym. W zależności od produktu lub usługi równiez dobre miesiące to listopad (Black Friday), grudzień z powodu wyprzedaży świątecznych i nowy rok z powodu noworocznych postanowień.

Logicznie więc błędem jest uruchamianie największych kampanii sprzedażowych w miesiącach, które mają statycznie niższe wyniki. Skoro wiesz, kiedy możesz się spodziewać największych rezultatów, dlaczego miałbyś tego nie wykorzystać?

Jesteśmy jeszcze w świetnym okresie noworocznych postanowień. Trwa od stycznia do kwietnia. Miliony ludzi kupowali, kupują i będą jeszcze kupowali wydając miliony złotych online. Za chwilę ten „prime-time” sprzedażowy się skończy.

Pomyśl ile „pociągów” będących pewniakami już Ci odjechało i postaraj się odpowiedzieć na łatwe z pozoru pytanie:

Czy potrafisz dobrać się do tego tortu?

Niestety jest jeden „mały”, duży problem ☹️

Posiadanie sprawdzonej wiedzy oraz wejście w idealny czas nie gwarantuje żadnego wyniku. Przyczyna jest bardzo prosta.

To tak jakbyś wszedł do najszybszego i najbardziej zaawansowanego bolidu formuły 1 i wystartował w wielkim finale Grand Prix… bez wsparcia doświadczonego zespołu, „nawigatora”, który w słuchawce, w uchu będzie Ci podpowiadał co masz dokładnie zrobić, gdzie jest, jaki zakręt itd. Bez osoby, która już wielokrotnie wygrywała ten wyścig najprawdopodobniej rozbijesz się na pierwszym lepszym zakręcie.

Co więc jest ostatnim elementem układanki?

BŁĄD 3) Brak wsparcia. Jak się domyślasz trzecim elementem układanki jest brak dostępu do eksperta wyposażonego w najlepszą wiedzę, doświadczenie i sprawdzone w poprzednich kampaniach szablony i narzędzia. Eksperta, który obsługiwał największe kampanie marketingowe w Polsce, nie boi się dużych liczb i który poda Ci pomocną dłoń w każdej sytuacji, która pomoże Ci zrobić kolejny krok na drodze do realizacji rekordowej kampanii.

Zgodzisz się z pewnością, że robienie tego wszystkiego na własną rękę, to całe przedzieranie się przez techniczne rozwiązania, upływający czas… to nie tylko demotywuje, ale wręcz emocjonalnie wypala. Na końcu, gdy wynik okazuje się mizerny (lub zerowy) chce aż się to wszystko rzucić w cholerę i szybko zapomnieć.

Dlaczego Ci o tym wszystkim mówię?

Pamiętasz wynik księgowego Romana 144,717 zł? a pamiętasz wynik Filipa 102,907 zł, pamiętasz wypowiedzi klientów z ostatniego „8 dni” na blisko 3  miliony złotych? To są klienci, którzy tak jak setki pozostałych osób, skopiowali strategię, które im udostępniłem, korzystali z mojej pomocy bezpośredniej. Wykorzystali gotowe treści maili, posty, reklamy, rekomendacje narzędzi generując łącznie ponad 200 milionów złotych. Zobacz przykład użycia szablonu strony WWW:

Posłuchaj co zrobili:

Pozwól, że zapytam Cię wprost:

  Czy chcesz doświadczyć takich wyników jak powyżej?

 Czy chcesz otrzymać dokładnie rozpisaną strategię 4dniową ze szczegółami?

 Czy chcesz, abym pomógł Ci osobiście wdrożyć ją w najlepszym okresie sprzedażowym w całym roku?

Jak bardzo chciałbyś skorzystać z jeszcze trwającego „prime-time” noworocznego i wykorzystać tę najskuteczniejszą strategię z całego mojego arsenału, która tylko w ostatnich latach pomogła wygenerować ponad 40.000.000 zł moim Klientom (i łącznie 200 mln wszystkich technik)

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi: TAK Pawle, zaciekawiłeś mnie, jestem chętny na przetestowanie tej strategii. Czytaj dalej, ponieważ w tym miejscu mam dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość.

Oto co dla Ciebie przygotowałem:

Przygotowałem nowy program mentoringowy o nazwie „6 Dni Do Rekordu”. Jest to najnowsza edycja warsztatów, w ramach których wraz z Uczestnikami przeprowadzamy „na żywo” legendarną już „4-dniową promocję”. Tę samą, z której korzystali klienci, których wspomniałem wcześniej w tym opisie.

Każdy Uczestnik oferuje swoje produkty i usługi bazując na moich wskazówkach i wytycznych po to, by wygenerować rekord sprzedażowy.

Zero zbędnego gadania idącego w godziny nudnych wideo, sam konkret i wskazówki „na żywo” podczas codziennych spotkań na Zoomie, z konkretnym celem w postaci jak największego wyniku. Nie znam osoby, która robi takie rzeczy w Polsce.

Podczas pierwszej edycji 2022 Uczestnicy wygenerowali 936.512 zł na Black Friday.

Druga edycja (2023) to blisko 3 mln zł.

Jak myślisz jaką kwotą zakończy
się edycja 2024?

W ramach najnowszej edycji tego programu chcę:

1. Abyśmy wspólnie przez 6 dni, pracowali „ramię w ramię” podczas grupowych spotkań na Zoomie (lub Clickmeeting), w ramach których będę dokumentował
i komentował co dokładnie robię, gdzie to robię, przygotowując kampanię marketingową, która docelowo od 0 ma wygenerować minimum 300.000 zł w wyniku 6 dni pracy.

2.  Udostępnić Ci aż 3 strategie. Pierwszą na ekspresowe zbudowanie społeczności. Drugą na rozgrzanie jej do czerwoności (i chęci zakupowej) i trzecią…

3.  Udostępnić Ci najnowszą 4-dniową promocję, czyli strategię marketingową w najbardziej zaawansowanej i aktualnej formie tak, abyś Ty też mógł wykorzystać ją w swoim biznesie i wygenerować razem ze mną rekord sprzedażowy w 8 dni (lub krócej).

3. Stworzymy razem wszystkie elementy skutecznej internetowej kampanii marketingowej. Zobaczysz gotowe szablony najskuteczniejszych moich reklam, ofert, stron lądowania, mailingów i smsów – wszystkiego co jest niezbędne. Wystarczy, że to przystosujesz do swojej oferty i wykorzystasz sztuczną inteligencję CHAT GPT, aby Twoje treści były unikalne. Zero technicznego programowania. Dasz sobie spokojnie radę.

4. Moim celem jest skuteczne przeprowadzenie Ciebie za rękę przez cały proces nawet jeśli nie masz zielonego pojęcia o marketingu i startujesz od zera, tak abyś na koniec skończył ze zrealizowaną kampanią (a nie jedynie ulotnymi planami)

5. Zmotywować Cię do działania. Pracując w grupie, w określonym terminie z konkretnym celem wiesz, że mamy ramy czasowe, w których musimy się wyrobić. Dzięki temu dostajesz iskrę do działania, którą dość ciężko w sobie wyzwolić tym bardziej jeśli popadniemy w rutynę i monotonię pracy.

Jasne… możesz chodzić na kolejne szkolenia z których dowiesz się bezużytecznej teorii.

Tylko po co skoro po prostu to
zrobimy z moją pomocą.

Posluchaj, jak 4-dniową strategię podczas poprzedniej edycji wdrożył Mariusz:

Chcę nauczyć Cię tego wszystkiego od strony praktycznej dając Ci gotowe szablony, narzędzia i wskazując konkretnie „zrób to tak” bo to u mnie zadziałało. Formuła tego programu jest o tyle unikalna, że w trakcie tych 6 dni przygotowań prawdziwej kampanii, naprawdę uruchomimy prawdziwe działania promocyjne na rynku.

To nie będzie wielogodzinne oglądanie nudnych wideo szkoleniowych z których niewiele wynika, ale realne działanie na rynku.

Nauczysz się tego przez praktykę, a nie tylko teorię. Formuła tego programu to 6-dniowe warsztaty z elementami mentoringu, które kończy się prawdziwą kampanią uruchomioną w jednym z najlepszych okresów w całym roku.

Pawle, pomysł świetny, ale nie wyrobię się w najbliższym czasie. Są inne terminy?

Nie ma problemu. Po pierwsze nie będę „zmuszał Cię” do pracy. Możesz uczestniczyć w trybie obserwatora. Jeśli chcesz możesz wystartować razem z nami „na żywo” teraz w marcu lub wykorzystać tę wiedzę w kolejnym świetnym terminie, czyli kwietniu i dowolnym innym terminie w roku. Zachowujesz nagrania na 12 miesięcy od zakupu.

Pawle, brałem udział w Twoich dotychczasowych programach, są świetne, ale czy to będzie to samo
jak w poprzedniej edycji?

Absolutnie nie! Tym razem przejdziemy przez trzy etapy.

ETAP 1: Ekspresowa budowa społeczności (dla osób, które jej nie mają) lub startują od zera.

ETAP 2: Animacja i rozgrzanie do czerwoności emocji Twojej grupy tak, aby chciała kupować i reagowała na Twoje treści. Pokażę Ci dokładnie jak to zrobić (świetny etap jeśli masz już nieaktywną społeczność)

ETAP 3: Czterodniowa promocja. Otrzymasz najnowszą wersję i wgląd do narzędzi pokazujących krok po kroku jak wykorzystać prawdopodobnie najpotężniejszą strategię sprzedażową na Świecie.

Kiedy startują warsztaty (i jaki jest program)?

Oto harmonogram udostępnianych sesji na żywo (jeśli nie możesz się pojawić, otrzymasz nagrania wideo)

 

  • 15.03 – Dzień 1 g. 13:00 – 15:00 Omawiamy strategię, elementy kampanii, plan, idealny lejek i tworzymy przy pomocy AI (ChatGPT) dokładny plan działań „dzień po dniu”.

     

  • 18.03 – Dzień 2 g. 13:00 – 14:30 Dowiesz się jak podejrzeć konkurencję, skąd czerpać inspirację i jak stworzyć super angażujące treści, aby ekspresowo zbudować społeczność. Dowiesz się jak montować wiralowe rolki.

     

  • 20.03 – Dzień 2 g. 13:00 – 14:00 – Tworzymy reklamy, tworzymy skuteczne posty, SMSy, treści email, rolki, storki, karuzele (Instagram). Korzystamy przede wszystkim z AI, czyli sztucznej inteligencji, aby przyspieszyć realizację pracy. Paweł omówi specjalną strategię na lawinę leadów z MANYCHAT.

     

  • 22.03 – Dzień 4 g. 13:00 – 14:00 – Tworzymy strony WWW (Elementor) bazując na najlepiej konwertujących schematach. Wprowadzamy automatyzacje Zapier i wspólnie przechodzimy przez rozwiązania techniczne. Tworzymy wspólnie skuteczną ofertę krok po kroku.

     

  • 25.03 – Dzień 5 – g. 13:00 – 14:00 – 100% NOWOŚĆ „The Setter’s Method”. Dowiesz się jak sprzedawać „pod radarem” na webinarach, przez telefon oraz (dla osób, które nie lubią wystąpień publicznych) jak zdobywać klientów bez pokazywania twarzy.

     

  • 27.03 – Dzień 6 g. 13:00 – 14:00 – 100% BOMBA ATOMOWA. Otrzymasz legendarną strategię: 4 Dniową Promocję w wersji 2024 wspartą AI, czyli… wykorzystaniem BOTÓW ChatGPT. Wyobraź sobie, że masz sprzedawcę, który wie wszystko na temat Twoich produktów. A teraz wyobraź sobie, że ma inteligencję Chat’u GPT i rozmawia z zainteresowanymi na czacie 24h na dobę. Stworzymy takiego bota na żywo, wyposażymy w najlepsze techniki sprzedażowe
    i ożywimy go, aby sprzedawał produkty na Twojej stronie.

 

Nie chcę teraz wszystkiego zdradzać, ale w trakcie spotkań przygotowałem znacznie więcej szczegółów, strategii, wskazówek, a sam plan będę aktualizował i dopasowywał do tempa prac w trakcie spotkań.

Każde spotkanie będzie kończyło się sesją Pytań i Odpowiedzi, której możesz zapytać o dowolną kwestię. Pamiętaj, że spotkania mogę się wydłużyć, ponieważ chcę udzielić maksymalnie dużo odpowiedzi.

Zauważ, że spotkania celowo zostały zaprojektowane co kilka dni, abyś miał cały czas na przygotowanie poszczególnych elementów kampanii i mógł wdrażać ją na żywo (jeśli masz taką ochotę i zechcesz np. skonsultować swoją pracę na bieżąco w sesji Pytań i Odpowiedzi).

Czy chciałbyś TERAZ uzyskać dostęp do najnowszej wersji programu i przetestować „6 dni do rekordu” na swoich produktach i usługach?

Jeśli jesteś na TAK, jeśli CHCESZ spróbować
moich rozwiązań, mam dla Ciebie w tym 
miejscu
dwie ważne wiadomości:

Zacznijmy od dobrej.

Jeśli znasz mnie dłużej wiesz, że mój cennik dotychczas i rozpoczynał się od 5.000 zł w górę za szkolenie lub pakiet konsultacji. Tym razem postanowiłem zrobić coś zupełnie innego.

Doskonale wiem ile wygenerowaliśmy w poprzednich edycjach. Ponad 900 tysięcy. Kilka miesięcy temu blisko 3 miliony. Powiedzmy sobie szczerze, idąc tym progresem myślę, że tym razem podwoimy ten wynik.

Zakładając, że będziesz uczestnikiem, który aktywnie wdroży moje wskazówki i wygeneruje 5 lub 6 cyfrowy wynik, na ile szczerze Twoim zdaniem powinienem wycenić dostęp?

Uczciwie powinniśmy umówić się na 50/50.

Domyślam się jednak, że 50% od np. 50.000 zł, czyli 25.000 zł mogłoby, by być dla Ciebie na chwilę obecną kwotą nie do przeskoczenia.

Idąc dalej. 10.000 zł? 5.000 zł?

Tak jak i w poprzednim projekcie „8 dni do sukcesu” tak i tym razem postanowiłem eksperymentalnie udostępnić Ci dostęp do całego programu w cenie 497 zł jednorazowo.

Jest jednak „mały” haczyk.

Ponieważ bardzo szanuję i chcę wyłącznie osoby, które potrafią podejmować szybkie i konkretne decyzje ta…

Cena wzrasta co 24 godziny

Aha.. wspominałem, że niczym nie ryzykujesz?

Jestem tak przekonany tego programu i wiedzy w niej zawartej, że 100% ryzyka jest na mnie i obejmuje Cię 100%-owa gwarancja satysfakcjiCo to znaczy?

Oznacza to, że jeśli stwierdzisz po wszystkich wspólnych dniach warsztatu, że to nie było warte swojej ceny i po wdrożeniu nic Ci to nie dało – napisz email, a otrzymasz pełen zwrot. Liczę jednak, że oczywiście zostaniesz ze mną do końca w wersji płatnej, ponieważ wierzę, że dużo więcej zarobisz wdrażając tę wiedzę niż jedynie przyglądając się wynikom innych uczestników.

Jak widzisz niczym nie ryzykujesz (oprócz swojego czasu), a możesz tylko zyskać.

Przejdźmy teraz do gorszej wiadomości…

Po pierwsze CZAS: program startuje już niebawem – pozostaje zatem mało czasu na zapisy (dokładny zegar odlicza czas poniżej)

Po drugie CENA: tak jak wspominałem, cena wzrasta co 24 godziny. Im szybciej kupisz tym będziesz mieć taniej.

Po trzecie: Udostępniam łącznie TYLKO 300 miejsc, ponieważ chcę, aby z tego programu skorzystała ograniczona liczba, wyłącznie zdeterminowanych do działania uczestników.

Po czwarte: Powiedzmy sobie szczerze, udostępniając dostępy w tej cenie, do takiego projektu, przy tej skali kampanii, którą prowadzę rozejdzie się to bardzo szybko co miało już miejsce wcześniej – zatem obowiązuje zasada: kto pierwszy ten lepszy.

Cena wzrasta za:

Minuty
Sekundy

Gotów na aktywacje swojego dostępu? Poczekaj, jeszcze się nie zapisuj 🙂 Mam dla Ciebie jeszcze jedną świetną wiadomość:

Odbierz Bonus specjalny dla pierwszych 50 osób dzisiaj

Jak pewnie wiesz, lubię osoby, które potrafią podejmować szybkie i konkretne decyzje, a ponieważ czas i tak nagli ze startem, a chcę mieć jak najwięcej Uczestników takich jak Ty na spotkaniach, jeśli zapiszesz się PRZED upływem powyższego zegara, udostępnię Ci dwa bardzo wartościowe bonusy specjalne:

| Bonus 1: 48h do lawiny klientów

48 godzin do lawiny klientów to idealny kurs uzupełniający do naszego projektu Black Friday. Dowiesz się z niego jak prawidłowo ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie, aby wygenerować lawinę zainteresowanych na.. Twój black friday lub dowolnie inną kampanię. Wartość bonusu: 1500 zł

| Bonus 2: 8 dni do sukcesu 2.0

Otrzymasz dostęp do ponad 8 godzin nagrań z drugiej edycji 8 dni do sukcesu. Podczas poprzedniej edycji Uczestnicy wygenerowali blisko 3.000.000 zł. Zobaczysz dokładnie co robiliśmy, jak robiliśmy i będziesz mógł to wdrożyć u siebie. Pamiętaj jednak, że skupiamy się przede wszystkim na aktualnej, nowej edycji. Nagrania są uzupełnieniem. Wartość bonusu: 1500 zł

Pamiętaj, że nie musisz mieć wielkich zasięgów, baz, popularnych social mediów aby wykorzystać tę wiedzę. Zobacz na przykład Michała, właściciela Webtolearn.pl, który wdrożył tę strategię u jednego ze swoich klientów (kliknij, aby powiększyć).

| Podsumujmy, oto co otrzymasz:

1. Sesje Zoom, czyli 6 grupowych spotkań z Pawłem – wartość 5000 zł

2. Wgląd do gotowych przykładów, szablonów – wartość 1000 zł

3. Dostęp do zamkniętej społeczności na rok – wartość 1000 zł

4. Dostęp do panelu kursanta gdzie przez rok możesz wracać
w dowolnej chwili do nagrań – 
wartość 500 zł

5. BONUS 1 – 48h do lawiny klientów – wartość 1500 zł

6. BONUS 2 – Nagrania 8 dni do sukcesu 2.0 – wartość 1500 zł

7. Możliwość wygenerowania rekordu sprzedażowego – BEZCENNA 

Czego nie otrzymasz? praw własności do szablonów, tekstów, „gotowców” oraz plików źródłowych do edycji (te możesz oddzielnie wykupić).

Łączna wartość tego pakietu to:
10.500 zł

Przejdźmy do najważniejszej wiadomości. Skoro widzisz jeszcze tę stronę, oznacza to, że możesz aktywować swój dostęp. Jeśli zatem nie chcesz tracić czasu, znasz mnie dłużej niż rok, 5, 10, 15 lat i jesteś zdecydowany już teraz, podejmij teraz najlepszą dla siebie decyzję i kliknij poniższy przycisk, aby odebrać swój dostęp.

Link do spotkań na Zoom otrzymasz natychmiastowo, zaraz po dokonaniu płatności w swoim banku, kartą lub Paypal.

Warto to zrobić teraz, ponieważ wiadomość o tej akcji wysłałem właśnie do blisko 80.000 Czytelników mojego newslettera i Fanpage’a co może spowodować, że dostępy bardzo szybko zostaną wyprzedane.

| Podsumujmy, "6 dni do rekordu" tuż, tuż. Czas na Twój rekord.

Podejmij teraz najlepszą dla siebie decyzję i weź udział w prawdopodobnie najważniejszym warsztacie online, którym wspólnie idziemy na rekord. Ryzykujesz tylko swoim czasem. Wchodzisz w to?

| Poznaj historię Pawła, Uczestnika, który wygenerował blisko milion złotych w ostatniej edycji

| Poznaj historię Szymona. Uczestnika II edycji.

| Poznaj opinie pozostałych klientów

Jeszcze czytasz?

Skoro przeczytałeś do tego miejsca oznacza to krótko mówiąc, że jesteś bardzo zainteresowany i chciałbyś zostać Uczestnikiem moich szkoleń i programów. Myślę, że te przykłady wdrożeń mojej wiedzy, będą dla Ciebie BARDZO inspirujące i pomogą postawić teraz kropkę nad i.

Zobacz na przykłady wdrożeń:

STUDIUM PRZYPADKU NR 1

Uczestnicy szkolenia Marketingowa Masterklasa.
Wynik: 140.000 zł w 20 minut (czas przerwy kawowej)

W trakcie szkolenia Marketingowa Masterklasa przedstawiłem skrypt telefoniczny jaki uczestnicy mieli wykonać w najbliższej przerwie kawowej. Po zakończeniu przerwy poprosiłem o wskazanie wyników.

Efekt? Ponad 140.000 zł wygenerowane w 20 minut.

Pomyśl ile warte są moje rozwiązania skoro wdrożone potrafią
generować tak potężne wyniki

Czy u Ciebie również zostanie wygenerowany taki wynik? Tego nie wiem, wiem jednak, że jeśli nie dasz sobie szansy choćby na przetestowanie skuteczności w ramach dni próbnych, z pewnością nic się nie zmieni.

Jeśli przez chwilę się zastanowisz, możesz dojść do prostego wniosku. Tak naprawdę wszystkie te rozwiązania są darmowe… od drugiego użycia.

Pierwsze wdrożenie zwykle pokrywa koszty inwestycji (ze sporym zapasem). A następnie każda kolejna kampania wg. konkretnych instrukcji zwiększa Twój zysk.

Warunek jest jeden. Musisz to sumiennie wdrożyć (lub zlecić wdrożenie np. pracownikowi).

Oto kilka dodatkowych przykładów dla inspiracji:

STUDIUM PRZYPADKU NR 2

Jarosław,  przedsiębiorca, zainwestował w 1 konsultację. Wynik 507.000 zł po wdrożeniu technik, które wykorzystamy podczas 8 dni do sukcesu 

Oto co napisał: (Kliknij zdjęcie, aby powiększyć)

Inwestycja zaledwie w konsultację zamieniła się w przychód rzędu 507 tys. zł w dodatku w branży usługowej. Prawdopodobnie znasz tę firmę, niestety NDA nie pozwala mi na ujawnienie jej nazwy.

STUDIUM PRZYPADKU NR 3

Michał,  przedsiębiorca, wynik 100.000 zł
w trakcie 90-minutowego webinaru

Oto co napisał: (Kliknij zdjęcie, aby powiększyć). Klient zainwestował  dostęp do m.in. w Akademii Expertów. Również wykorzystamy te techniki w ramach tzw. „AS z rękawa” podczas 6 dni do rekordu. Na podstawie wytycznych jak tworzyć prezentacje sprzedażowe przeprowadził spotkanie. Oto co napisał do mnie prywatnie po wdrożeniu: (Kliknij zdjęcie, aby powiększyć)

STUDIUM PRZYPADKU NR 4

Daniel Wilczek, marketer. Wynik: 500.000 zł

Daniel zainwestował 1500 zł w roczny abonament. Oto co napisał: (Kliknij zdjęcie, aby powiększyć)

Potrzebujesz więcej dowodów skuteczności? Posłuchaj poniższego krótkiego wideo lub obejrzyj wszystkie na stronie Akademii Expertów (dział Opinie)

Takich przykładowych wdrożeń w wersji „tekstowej” mam kilkaset natomiast nagranych w formie wideo wspomniane ponad 100. W tym również dotyczące większych przedsięwzięć.

Powyższe przykłady wyselekcjonowałem celowo, aby zbyt wysokie kwoty Ciebie nie odstraszyły. Jeśli natomiast potrzebujesz potwierdzenia z wielomilionowym wynikiem z łatwością obliczysz ile obrotu wygenerowała kampania na przyjazd Anthonego Robbinsa do Polski, którą prowadziłem mnożąc blisko 8000 Uczestników na The Way Ahead razy średnią cenę biletu 1500 zł (zgadza się, to wynik blisko 14 mln zł w 7 miesięcy co jest moim osobistym rekordem). Poniżej zdjęcie z mojej prelekcji.

Jak widzisz te metody sprawdzają się świetnie w szczególności w sprzedaży wszelkiego rodzaju usług, edukacji, wiedzy, produktów fizycznych, rozwiązań premium. Na ogół wszystko co można kupić przez Internet, zgodzisz się z pewnością, że można sprzedawać szybciej i na większą skalę. Jednakowo u tych „mniejszych” przedsiębiorców …

… jak i u tych bijących wielomilionowe rekordy.

Pozwól, że zapytam ostatni raz:

Jak bardzo chciałbyś doświadczyć takich lub wyższych wyników jak moi Klienci?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi, „Bardzo, jestem zainteresowany, chcę tego!”, odbierz dostęp do 6 dni do rekordu, ponieważ większość klientów, których tutaj przedstawiłem – korzystało z technik, które poznasz podczas tych warsztatów.

Jeśli chciałbyś naprawdę poprawić swoje wyniki. Jeśli chcesz wreszcie realnie osiągać rekordy sprzedażowe i wypromować swoją firmę, swój projekt. Jeśli chcesz dodać „tlenu” swojemu biznesowi tak, aby złapał pełny oddech i wszedł na dużo wyższe obroty, zapoznaj się teraz z każdym z programów i podejmij najlepszą dla siebie decyzję zapisując się do najnowszego 6 dni do rekordu. Kliknij przycisk poniżej, aby przejść do płatności:

Cena wzrasta za:

Minuty
Sekundy
Jeśli potrzebujesz obejrzeć więcej dowodów skuteczności, zapraszam Cię do spojrzenia do albumu Hall of Fame na Facebooku (fanpage Paweł Danielewski) gdzie znajdziesz mnóstwo case study klientów takich jak powyższe. Możesz również przejrzeć kolejne przykłady klikając w powyższe cyfry 2-3… itd. lub obejrzeć materiały wideo bezpośrednio na stronie Akademii Expertów w zakładce Przykłady Zastosowania: https://akademiaexpertow.pl/opinie/Podsumowując:Gdybyś przyszedł do mnie jako mój najlepszy przyjaciel i zapytał: „Pawle, czy to mi pomoże?” odpowiedziałbym Ci patrząc prosto w oczy…

Weź to, bo to jest cholernie dobre. Te metody działały, działają i będą działać. Przetestowały je już tysiące klientów, mnóstwo osób potwierdziło skuteczność swoimi nagraniami wyników.  Z całego serca polecam Ci, abyś wykorzystał, chociaż 5% tego, co w nich zawarłem.

To jest moment Twojej decyzji! Spójrz na to z innej strony. Masz w tej chwili dwie drogi przed sobą:

Droga 1: Odpuścisz sobie teraz lub – co gorsza – odłożysz zapisy na „wieczne nigdy”. Prawdopodobnie wyniki, które osiągałeś do tej pory, nie zmienią się. Jeśli nie zadowalają Cię… prawdopodobnie stan ten będzie się pogłębiał. Gdy za rok o tej samej porze się spotkamy, bardzo prawdopodobne, że będziesz tkwił lub tkwiła w tym samym, lub gorszym miejscu. 

Droga 2: Skorzystasz z propozycji na tej stronie. Zapoznasz się z materiałami, a następnie zaczniesz wdrażać te metody. Zobaczysz, jak bardzo są skuteczne i jak szybko dają efekty. Otrzymasz wstęp wiedzę i wsparcie, które pomoże Ci w chwilach zwątpienia.

Jak myślisz, która droga daje Ci większą szansę na pozytywną zmianę? Znasz przecież odpowiedź.

Podejmij dla siebie najlepszą decyzję i kliknij poniższy przycisk, aby skorzystać z tej propozycji:

PS Potrzebujesz jeszcze więcej dowodów, że rozwiązania, które właśnie Ci udostępniam faktycznie działają? Popatrz na te opinie Uczestników poprzedniej edycji „8 dni”

Częste pytania

Kiedy otrzymam dostęp?

System działa w 100% automatycznie. Dostęp otrzymujesz w ciągu 5 minut od dokonania płatności. Informujemy o tym mailowo (sprawdź SPAM oraz inne zakładki). W szczególnych wyjątkach (ręczne potwierdzenie) czas realizacji może potrwać do 24 godzin roboczych.

Czy otrzymam fakturę?

Tak, oczywiście. Przy pierwszym logowaniu do panelu, należy wprowadzić swoje dane do faktury.

Do kiedy trwają zapisy?

Promocja trwa tylko w wyznaczonym czasie na początku tej strony (zegar). Oznacza to, że tak jak upłynie odliczanie, tak system wyłączy możliwość składania zamówień, a ceny wrócą do standardowych.

Potrzebuję wsparcia

Jeśli masz pytania dotyczące produktów, dostępów, księgowości lub dowolnych innych kwestii związanych z tą promocją – zapraszamy do kontaktu pod adresem: [email protected]

Mam już produkt pakietu

Czy w związku z tym możesz liczyć na dodatkowy rabat? Niestety nie. Stworzony pakiet został tak przemyślany oraz zaprojektowany, aby w maksymalnej obniżce cenowej zaproponować pełny pakiet bez możliwości zmiany.

Czas dostępu na nagrań

Dostęp do kursów online dostajesz na 12 miesięćy. Po tym czasie będziesz miał możliwość przedłużenia dostępu po niższej cenie.

Miało być za darmo...

IJeśli przeczytasz opis dokładnie dowiesz się, że za 1 zł masz dostęp na 8 dni, a następnie możesz anulować abonament i otrzymać zwrot złotówki. Liczę jednak, że tak spodoba Ci się to szkolenie, że pozostaniesz na dłużej.

Czy to jest dla mnie?

Jeśli prowadzisz już działalność, masz społeczność (niekoniecznie dużą) i chcesz przeprowadzić swoją akcję – jest to dla Ciebie obowiązkowe. Jeśli dopiero zaczynasz i nie masz żadnych zasobów dlatego jest złotówka, abyś mógł przetestować eksperymentalnie skuteczność.

Czy gwaranujesz zarobek?

Absolutnie NIE. Możesz osiągnąć wynik 6,5,4,3 cyfrowy jak i nic nie sprzedać. Nie mogę (i nie chcę) obiecywać Ci gwarantowanych efektów, ponieważ nie znam Twoich umiejętności sprzedażowych, zasobów, biznesu etc.

Jeszcze się zastanawiasz?

POSŁUCHAJ INSPIRUJĄCEJ HISTORII KAROLA, KTÓRA ZOSTAŁA NAGRANA PODCZAS JEDNEGO ZE ZJAZDÓW UCZESTNIKÓW AKADEMII EXPERTÓW

Dlaczego warto uczyć się od Pawła?

NAJLEPIEJ WYRAŻĄ TO KONKRETNE LICZBY

  1. Ponad 200 mln+ wygenerowane w wynikach klientów korzystających ze szkoleń lub usług kampanii w ostatnich 10 latach.
  2. Występ przed 8000 na Anthony Robbins: The Way Ahead, 4300 na NAC z Robertem Kiyosaki, 800 na scenie obok Gary Vaynerchuk’a oraz Nick’a Vujicica (Zurich), Les Brownem i wieloma innymi.
  3. Prowadził i współprowadził jedne z największych kampanii marketingowych online w Polsce
  4. Ponad 80.000 Czytelników na liście emailowej, Fanpage’u, instagramie
  5. Zbudował fanpage na blisko 20.000 fanów w branży biznesowej
  6. Założyciel dwóch portali (interkursy 30.000 użytkowników) i Benefiter (statystycznie co 10. Polak zostawił w nim email. Cała baza 3 mln adresów)
  7. Rekord: 14 mln osiągnięte tylko w jednej kampanii internetowej dla klienta
  8. Rekord 700.000 zł osiągnięte dla klienta w wyniku 2-godzinnej prezentacji na żywo (live)
  9. Ponad 200 przeprowadzonych kampanii internetowych
  10. Ponad 1400 godzin nagranych i przeprowadzonych szkoleń
  11. Ponad 10000 komentarzy odebranych pod materiałami
  12. Wywiady w TV i portalach branżowych

Masz pytania? Napisz do nas

Dział pomocy email pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-17:00. W trakcie akcji robimy również wyjątki pracując po godzinach

E-mail: [email protected]

PDNET MEDIA sp. z o.o.

ul. Domaniewska 37 lok 2.43
02-672 Warszawa
NIP PL5213785140